Camasa sta aruncata…rupta la picioarele patului
Cureaua mea e atarnata de o usa a dulapului
Tu stai langa geam si fumezi linistit
Adormisem demult…cu capul lipit de perna.
Stateam goala sub patura ce-mi dezgolea spatele,
Te-ai intins si cu o mana m-ai invelit…
Am tremurat usor la atingerea rece a degetelor tale
Si-apoi am deschis ochii si-am vazut dincolo de tine.
Dar nu mi-a placut din tot ce am vazut; nimic…
Erai rece ca o sculptura in gheata…iar eu eram calda…
Eu ardeam si ucideam suflarea, iar tu ma stingeai.
Si-apoi mi-am amintit… fusese doar pentru o seara
Inca o seara pe lista noastra interminabila…
Am inceput sa ma imbrac..sa ma pregatesc sa plec iar…
In cate o seara ne satisfaceam amandoi nevoia de afectiune…
In seara asta a fost randul meu sa o primesc…
Apoi m-ai privit si mi-ai atins bratul incet…
M-am intors catre tine si m-ai sarutat apasat,

  Ai putea sa vii si maine ?  m-ai intrebat slab…
   Da…ti-am raspuns… si apoi te-am imbratisat.